Diary About Giveaway Review



Follow|Home
Sep 4, 2013 | 10:57 AM | 0comments
assalamualaikum ..
hai semua.sehad tak?aku tak berapa nak sehad la.semalam main hujan so hari nie dah terkena effect dah.alahai.tapi takpe kecil punya hal la.bak kata orang puteh 'small matter'. hehe sepiking dah aku skrang.okay la back to my topic.hari ahad lepas kitorang cuti so pusing-pusing la penang.sebab bucex dah janji nak bawak pi kebun bunga.baru sekarang tertunai, gara-gara dia excident ari tue.so pagi-pagi lagi dah gerak aku suruh pegi mandi.

dalam pukul 10 lebih baru gerak.dah la tak tahu jalan.bawak moto macam bajet tahu jew padahal ikot kepala jew.last-last nasib baik jumpa jugak kebun bunga tue so terlepas gian aku nak pi kebun bunga.bila masuk-masuk jew aku terpana seketika.bukan sebab cantik tapi sebab aku tak nampak bunga pun.yang aku nampak just pokok-pokok yang pelik-pelik.ohh belum musim bunga kot.hehe.ahh biaq pi la takdak bunga pon.janji dapat jalan-jalan jugak.

fyi luas gila kot kawasan dia.penat jugak la nak tawaf kebun bunga tue dengan bukit bukau lagi.fuhhh basah ketiak mak.hehe.

you are only my bucex



tengok tue ada banyak monyet tau. bucex dah kena terkam dah.aku apalagi 'lariiiiiiiiiiiii'

kepenatan daki bukit.tengok tue sampai tinggal aku kat belakang.sadissss


kalau tak kuat semangat, jangan tengok. kesian budak bucuk tue. lepas excident dah kena dera bawak jalan-jalan.hehe. iloveyou sayang


bila dah puas pusing kebun bunga,kitorang pusing penang plak.dah la tengah-tengah panas rondanya.haha memang buang tebiat betol la. tengah-tengah panas tue,boleh pulak hujan.alahai spoil btol la.so masuk tesco. bucex belikan coklat.hehe.suke sangat tau




best info !

Older Post | Newer Post