Diary About Giveaway Review



Follow|Home
Apr 16, 2012 | 6:21 PM | 2comments
why am i trying so hard to hold on to something that will never be mine ?
kenapa kita perlu tunggu sesorang yang tak kan pernah jadi milik kita . yeahh hari ini aku dah berhenti tunggu dia yang tak pernah tunggu aku . ok aku memang syiokk sendiri selama nie kan :/ nasib baik aku tak bagi sepenuhnya harapan dekat kau.okey zuraina sekarang sila terima kenyataan yang pisang dah pun berbuah dua kali.kau dah dikecewakan oleh dia DUA kali.dua kali ena . tak cukup lagi ke ape yang dia penah buat dekat kau dulu.ok dulu memang aku dah serik dan aku bukak balik hati aku untuk dia tapi ini yang aku dapat. ok terima kasih sebab dah hancurkan hati aku lagi sekali .maaf pintu hati aku dah tertutup rapat untuk terima kau walaupun sekadar kawan. maaf sebab aku dah buang masa kau dengan aku selama nie.. hope kau bahagia dengan dia..
            
                                      DOUBLE Z 'THE END'

final makin dekat tapi study masih terkontang kanting lagi.. ma sory dah lama tak call ma. doakan adek dapat jawab final nanti tau. doakan result adek skali. iloveyou mama . muahhhh !! p/s: ma,adek rindu abah sangat-sangat :'(

cinta tak semestinya memiliki kan ?

best info !

Older Post | Newer Post