Diary About Giveaway Review



Follow|Home
Nov 18, 2011 | 1:30 AM | 0comments
mama ! selamat hari lahir.sory sebab adek tak bagi mama ape2 pun.tadi ingatkan nak belikan kek untuk mama.kecik pon jadi lah tapi tak sempat la pulak.kami pegi tadi pun kejar2 masa..so hari nie adek masak aje lah kat mama macam tahun-tahun biasa..tiap kali birthday mama,adek mesti masak tuk mama.memang la tiap2 hari adek ade masak tapi hari yang special kan so mama wait n eat jewlah.ngee..iloveyou mama..muahh

owhh tidak lupa juga epy birthday to my beloved  gedik..teman seGEDIK teman seSENGAL teman seSEWEL semua SE kasi kat kau larh..eh comel tak smurf tue..HAHA comel sgt kan..aku kasi kau sebab dia comel macam aku.HAHA.eh tak ade lah.sebab diaa comel macam kau jugak.apa nama dia? ZUUU?? sempena nama aku ke?ohh sgt terharu sayang ! jaga ZUUUU molek-molek tau.tengok ZUU ingat aku..ngee..btw untung la ada orang nyanyi2 time birthday..hurm ! aku bila larh ek..ok STOP JANGAN GELAK CHE'ARE!!

waktu sekarang 1.25 a.m bila lah aku nak tidur nie ek! besok pagi2 nak kena pegi rumah siti pulak.nak pegi hantar pendrive,nak masukkan movie LIBAS.sapa nak kena LIBAS pun aku tak tau la..sementara belom tidur nie kan.tadi aku ade larh bukak satu belog nie tau..sumpah sedih! aku baca pon sampai meleleh la wa cakap sama lu..dye citer pasal boyfie dye yang dah meninggal dunia..sedih gila bila baca..dah3 aku malas nak merepek panjang2..kalau korang nak baca..korang klik kat sini tau !

p/s:sebelum baca post belog tue pastikan tisu ada kt sebelah.

best info !

Older Post | Newer Post