Diary About Giveaway Review



Follow|Home
Jun 14, 2011 | 3:27 PM | 2comments
adakah addmath punca bermulanya e-rayuan ? satu persoalan yang perlu di kupas bagi mendapatkan jawapan disebalik persoalan.ramai yang tertanya-tanya kenapa mengapa dan bagaimana semua ini harus terjadi pada mereka termasuklah diri aku sendiri.adakah salah matematik tambahan?adakah salah mak yang mengandung?atau salah anak yang dikendung? oh apa yang sedang aku merepek ini.aku pun tak tahu.(ada gaya penceramah tak bertauliah tak)
uke lah berbalik kepada tajuk e-rayuan.pada tanggal 14 jun 2011 bersamaan pukul 12.00 tengahari.maka berduyun duyun lah pelajar lepasan spm mengonline kan diri mereka.haha.mengapa aku berbahasa baku seperti itu.aku pun tak tahu.baek lah.aku sebenarnya malas dah nak buat jantung aku berdup dap dup dap..cukup lah time ambik result,upu then poli..ramai jugak yang tetibe chat kat fb bertanya khabar e-rayuan aku..so dengan baik hatinya aku share ngan korang semua ek..



NO. KAD PENGENALAN/MYKAD:93092208****
NAMA:ZURAINA BINTI OMAR

Dukacita dimaklumkan bahawa anda TIDAK BERJAYA 
dalam permohonan kemasukan ke IPTA bagi rayuan Sesi Akademik 2011/2012.


Harap Maklum

Sumber:
Bahagian Pengurusan Kemasukan Pelajar, Jabatan Pengajian Tinggi,
Kementerian Pengajian Tinggi Malaysia

so jangan sesiapa lagi menanyakan e-rayuan aku tau..tapi aku boleh sambung jugak.ke politeknik.aku memang tak nak pi kalau dapat pun sebab kos merepek aku pilih tapi kat poli memang subjek faveret aku.so hala tuju aku selepas ini adalah politeknik sultan abdul halim mu'adzam shah dalam kos diploma ukur bahan



pakat doakan kejayaan aku di sana yer..amin ~

best info !

Older Post | Newer Post