Diary About Giveaway Review



Follow|Home
Apr 27, 2011 | 9:14 AM | 0comments
ok ceteke-ceteke siapakah si kiut miut tue..haha..ok2 klu nya adalah si dia nie tersangat la kiut,comey sgt..wajah kamu yang cantik(wah2 nyanyi pulak)..dia nie memang la comey.wif suare dyer..pehh memang comey tapi kadang2 membingitkan.yewla sape tahan ngan suare cam tue klo merepek..haha..jgn marah ko jugak cakap sruh promote ko kat blog..hehe..ok..suare dyer 'pot pet pot pet' tapi dyer la peneman setia aku dalam kelas..haha..dyerkan turun kelas,dari kelas first kene tendang melayang ke third..haha..kesian.ha tue la sape suruh final f4 wat xelok sgt..ha nie yg mak nak marah niey..tgk aku stay jew kat kelas tue,tak naek xturun pon..hahaha(padahal tue la kelas akhir sekali).
aku nie memang suke bersembang..memang tak dapat dinafikan lah kan..dia lah yang dok menadah telinga dok dengaq aku merepek..haha..kami kan gosip-gosip hayyan..memang suke sangat mengumpat..tak tau la dosa niey bape bakul bawak balik..(bertaubat2)..klo aku nk mengumpat mesti kne ade dyer..klo tak de cam tak lengkap ngumpat aku tue..haha..eh2  jap2 aku tak cter name dyer ag kan..haha..riak sangat bercerita sampaikan terlupe nak cter namenyer..ok la si dia yang kiut miut tue adalah NOR SYAHIRA atau pon lebih dikenali sebagai che'are..dyer nie nak kata hot tue xde la sangat tapi ramai jgak la yang minat kat minah niey..sampai berebut(ade ke?)..haha
ha satu lagi sifat si che'are niey adalah malas mandi..ee ape la nak jadi kat anak dara sorang niey pemalas betul..mandi bukan susah pon,kalau malas sangat ambik kain basah past tue lap..haha..malas betul klo sampai cam tue skali..nak tau rahsia tak,dyer nie kan kadang-kadang klo ade kelas tambahan time cuti..hehe bukan mandi pon(kadang2 jew)hahaha...padahal aku pon same..alaa biase la budak hostel..sape2 yang dok hostel tue akan memahami perasaan budak2 hostel cam kitorang kan3...
dia nie jugak slalu datang lepak dorm orang(memang muke xtau malu)..dyer niey kan dah biase ngan bising so ble dapat dorm yang dak2 yang laen senyap..ble dyer bising,korang paham2 sendiri la ape yang jadi..haha..sebab itulah si che'are niey suke sangat merempat kat dorm orang laen..sape2 yang prihatin tue akan trime lah ahli baru..haha..dorm aku la slalu jadi sasaran dyer..katil aku akan jadi sambaran dyer adalah time dak laki solat jumaat..katenyer nak cuci mate..amboii..gatai noh..sape ajar niey..kecik2 dah pandai noh..
aku pon suke gak lepak2 dorm dyer tapi mulut kne jage la..(xnk gado2 tau)..sebab aku suke pau roti orang..haha..time aku lapar aku lepak la dorm dorang.hehe kate member kan..klo nak tido dorm dorang nie memang best tau sebab rase sunyi jew..sedap jew tido..rase macam diulit mimpi yang indah..wah2 bermadah helah pulak..
tapi dyer kan selalu ade rase cemburu di hati tau..bukan cemburu ape tapi cemburu time kami semua mahu berehat kan badan niey..ble ngah sedap diulit mimpi indah..ngah mimpi berjumpe ngan lelaki idaman..berlari-lari ditaman,bernyanyi tetibe ade suare menyahut "bangun,bangun..bangun la weh"..arhh tami tue ape korang rase ble ngah berdating ngan putera raja tetibe nenek kebayan datang..walawehh rase cam nak sumpah jew nenek kebayan tue jadi nenek kereban..haha..pape pon aku rindu hang
korang mesti nak tengok kan si budak kiut miut nie..nie ha budak tue


nampak tak?hehe..macam tak nampak jew..ok2 try tgk yang nie pulak k!!




ha tue ha yang hujung skali tue..try ushar kasut dyer..haha.. burukkan..hehe.. comey tak??comey kan3..hehehe.dengan gaya budak2 dyer tue..umo dyer bukan cukup ag pon..hehe..tgk gaya ktorang dalam kelas 




mish u la yang..makan same2,lepak2 same,ngumpat same2..haha..bak kata orang tua 'sume same-same la'..eh2 jap korang nak tgk boyfie dyer x..hehe.. jum2 same2 intai tgk hensem ke??


wah2 cumey kan..cam dyer..haha..jum2 tengok lagi..skodeng2


dulu slalu cakap 'maksiat-maksiat' ble aku,k.ooi,ana,aina berdating tapi sekarang 'ehem2'..dyer lak yang buat..haha..xpe just enjoy k!!


jangan tengok lama-lama..bahaya..haha..ting tong..wekk!!


haha..walau ape2 pon kami tetap kawan..kawan selamanya..yer dear!!



susah senang kami bersama..hadapi bersama..i love u mem..
bak kata aina 'i love u banyak laut'..
http://www.emocutez.com



kerana kami lah GBC..sape yang tak kenal gbc kan..famous satu SEMETRIK pasal GBC..I MISH U GBC..walawehh http://www.emocutez.com




best info !

Older Post | Newer Post