Diary About Giveaway Review



Follow|Home
Sep 4, 2010 | 1:25 PM | 0comments
ramadhan adalah bulan yang mulia..selama 2 tahun aku menjalani bulan ramadhan di asrama semetrik..banyak pengalaman yang aku dapat selama 2 tahun itu..berbeza pada tahun lepas,tahun nie aku sebagai senior..agak bebas sebab xde sape nk halang..tapi masih terkongkong sebab warden agak tegas tahun nie..

tahun nie pon same cam tahun lepas,turun sahur ngan kawan2..tapi kawan2 lama dah x satu dorm da,tue yang membuatkan susah sikit..tapi itu bukan satu penghalang..lepas bukak pose,aspuri ada baca al-quran ikot dorm..dorm aku 4 juzud..alhamdulillah suda abis..pengalaman yang baru..lepas tue gie surau besar untuk tarawih..lepas kuar dari semetrik da xde da sume tue..abis tarawih..jom ambik morey..walau xleh pose tapi gie jugak coz nk ambik morey..

satu hari tue kene ngan cikgu coz wat hal.kene preb smpai ko 12 setengah..hahaxx..xpenah2..tepat kol 12,happy bufday safirah..sing song..puppppp.....ha..preb smpai kol 2 stengah..nyanyi smpai dengar kat bawah..aduss...siot tol..urmmmm.....sabara jewla k!!!pada pukul 12 stengah..ting-tong...perhatian kepada semua pelajar aspuri,sila turun ke surau aspuri sekarang...jeng-jeng ape pulak kali nie..semua masih tertanya-tanya...

cikgu wat ro-coll,urmmm....asal bising2 tadi?bufday sape??ha safirah..saya kesal ngan awak semua..baik la semua dah muka mengantok..naik atas terus tidur..jangan nk wat keje lain lak..huhuxxesok da la nk balek tapi hari nie kene tido lmbat lak..heloo..baju xkemas ag nie,sabar jewla...esok jewla kemasnyer..

bangun jew trus gie mandi..yahooo..jom balek...berkumpul di DB..aku dapat sumbangan PIBG..anak yatim..huhuxx..dapat RM 50..ok la tue..oleh sebab aku da tlg ustaz kasi hadiah kat atas pentas tue,dapat duit raya..RM10..hahaxx...bez kot...aktiviti kat DB da abis so semua plajar kene masuk kelas dulu..yewww...online jap..bukak netbook..online...(bilik guru)...

kol 12 loceng berbunyi,xpenah2de bunyi.tetibe jew bunyi..jom balek..ala mane mama nie,lmbat tol..sabar2..ok mama suda smpai..jom balek..ala lupe keje banyak la..kimia,sejarah,agama islam,BI,BM,LK,awam,addmath....adussss...banyak siot..huhuxx,xleh raya la nie...huhuxx...

best info !

| Newer Post