Diary About Giveaway Review



Follow|Home
May 22, 2011 | 2:27 PM | 0comments
assalamualaikum










.............








hari nie keputusan politeknik dah boleh cek












menanti detik 12 sangat lah lama












tapi kali ni aku relex jew
tak de la macam dulu nk cek u













bila sorang member aku cakap dia dapat poli












aku dah start ketaq












aku takot aku tak dapat













aku takot aku kena marah












aku takot aku kena teruskan tingkatan 6












atau aku pegi ke kptm kuantan













aku dah start menggeletar la
tapi aku cuba kawal diri












sebab aku takut kalau2 aku terlalu berharap












nanti jadi macam dulu












terlalu berharap 
last2 meraung tak tentu pasal












so aku kawal diri aku













tetibe line bzy












aduss lagi la berdebar hati nie












fana chat ngan aku
"ena,dpt x?"












hadoii cm mana nie












fana nak link












try lagi













lagi












lagi












dan lagi













eh lagi la












ok2 lagi2













alamak lagi la















Semakan Keputusan Permohonan Kemasukan ke TEVT & ILKA Tahun 2011
Program Pengajian Lepasan SPM/Setaraf

NO. KAD PENGENALAN / MYKAD:93092208****
NAMA:ZURAINA BINTI OMAR

TAHNIAH!

Anda telah berjaya ditawarkan kursus seperti berikut :
FF4BC-D09-0X - DIPLOMA UKUR BAHAN
 
POLITEKNIK
JABATAN PENGAJIAN POLITEKNIK (JPP)

URL SURAT TAWARAN
 - http://www.politeknik.edu.my














alhamdulillah













terima kasih politeknik sebab bagi peluang kat saya belajar disana


















aku nanti..hehehe..


best info !

Older Post | Newer Post