Diary About Giveaway Review



Follow|Home
May 29, 2011 | 10:31 AM | 0comments
 


=============================
happy birthday to you 
happy birthday to you
happy birthday to BuBu
happy birthday to you 
===============================


 
BuBu ! selamat hari lahir yang ke 19 tahun
semoga BuBu dimurahkan rezeki selalu
Bie doakan Bu berjaya dalam hidup Bu
semoga hubungan kita yang setelah lama kita semai ini
dapat diteruskan tanpa ada halangan yang mendatang
semoga kita bahagia selama-lamanya .
i love u BuBu ..





=================================
TRIP TO PERLIS ..

baek lah hangpa hangpa semua
cek nak habaq mai yang semalam cek pi perlis
memang tak dapat dibayangkan lah yang perlis 2 jauh bebeno
kematu ponggong den ni
(bahasa rojak)
bangun pagi dikejutkan oleh ibunda tercinta
pukul 6 tepat
pagi tau bukan petang ..
mandi makan pukul 7 gerak pi tunggu bus
memang dah di jangka janji melayu
bus datang pukul 8
nak pi ambik orang kat kampung laen lagi
so dalam dekat kol 9 gak la gerak
jauh jugak perjalanan
bila sampai kat jitra
jiran aku nie 'ha ena nanti mu blajar kat sini la '
belum pa pe ag dah kecoh
aku pegi lambat lagi la makcik
akhir bulan nun
so relex suda ..
mencari rumah kenduri pulak satu hal
bus ag satu rosak so dorang pegi kenduri then trus balik
kitorang pi jejalan dulu baru balik
hehehe ..
duit tak dak dok berjalan jew
beli itu beli ini 
dekat padang besar
memang kawasan tue dimonopoli oleh golongan negara jiran
dimana golongan peniaga negara kita
negara kita wajah kita
kenapa perlu ada wajah orang negara luar
mengapa kenapa ?
cewahh leh jadi pemimpin nie
bile dah puas abiskan duit 
so balik lah
dalam bus boleh pulak pegi pasang cter hantu
yang menjadi masalah sekarang bukan anak yang takot
tapi mak budak yang lebih2 tkotnyer
last2 tutup sebab dapat bangkahan dari pihak makcik2
so dorang pon pasang cter kecoh betul
sampai kat umah pukul 11
then pukul 12 tido 
zzzZZZZZ

...........................................................
THE END

best info !

Older Post | Newer Post