Diary About Giveaway Review



Follow|Home
Nov 8, 2011 | 3:27 PM | 0comments
dengan segala maklum aku sekarang bukan bakal budak polimas lagi tapi aku bakal budak psas yew..kepada sesiapa yang bakal daftar psas 19/12 nanti,nampak aku tue tegur lah yer,aku xde geng nie,hope korang boleh jadi geng aku.haha..mule2 memang la xnk tukar sebab dh dapat member kat polimas tapi dah family sume suruh tukar.so nak buat macam mana,kene tukar jugak la..kol pjabat poli tue,mule2 macam tak dapat jew,mcm2 la dyer cakap kat aku..boleh pulak dyer cakap alasan aku tak kukuh.hampeh btol.bile aku dah letak,abang aku pulak kol poli tue,dyer nak cakap sendiri..last2 dyer soh cek kat laman web poli tue,tengok2..kuar bende alah nie..



selamat tinggal jitra dan selamat datang ke behrang...


best info !

Older Post | Newer Post