Diary About Giveaway Review



Follow|Home
Feb 21, 2012 | 10:55 PM | 0comments
yeahh seperti sedia maklum yang kad bank islam aku hilang so aku tak dapat la nak merasa duet ptptn aku tue. jadi hari nie aku kena lah pergi ke Baling,Kedah sebab dekat sana jew yang ada bank islam. hehehe.. jauh ? eh xde la jauh sangat. dalam sejam jugak la kalau bawak moto ala-ala siput sedut tapi bagi aku dalam 45 minit jew. aku bawak lagi pelan dari siput tau ! almaklumlah pemandu berhemah... aku pegi dengan cousin aku, die nie baru jew dapat 'P' so boleh la tingtong die suruh bawak. kalau harap aku jew yang bawak memang kematu bontot doe !
bila sampai baling terus sambar bank islam sebab nak buat kad dulu.karang ramai pulak yang datang . bila dah siap so mood shopping aku sampai then keluarkan RM200. jom pegi billion ! nak shopping. keluar jew sampai traffic light ade pakcik polis tahan tapi time tue cousin aku yang bawak moto. oleh disebabkan die dan aku ade lesen so ape mau takut . redah jew ! pakcik tue mintak lesen dan ic . haaa ambik . roadtax moto ? aku dah keluarkn siap2 masa dekat rumah . dengan bangga aku kasi . tetibe pakcik tue tanya hari nie brape hari bulan . aikk pakcik nie apesal tanye macam tue . aku dah start cuak muak bagai . sepupu aku dengan bangga cakap '21 bulan 2 pakcik' . then pakcik tue cakap 'dekat sini 15 aribulan mati' . haaaa ? pakcik jangan main2. pakcik tue kasi roadtax dekat aku balik. puas aku tenung ! rasa macam nak cabut lari jew tima tue sebab dah sure2 punye akan dapat surat cinta dari pakcik tue . tapi ic dengan lesen sepupu aku ade dekat dia . kitorang buat lawak lah, pujuk2 la tapi pakcik tue memang xmakan pujuk betol la..last2 kena jugak saman ! hurmm xpelah pakcik .saya keluarkan duet pt tadi memang untuk bayar saman pakcik pon !!!!

pakcik tadi dah spoilkan mood shopping aku so beli setakat mana ade mood jew . kasut baru . hehehe . lepas makan terus balik . aku ade cakap masa atas moto dekat sepupu aku tue . 'wey,kalau masa balik. ada roadblock lagi macam mana ?' hahaha.. xsangka masin mulut aku . sepupu aku yang bawak moto . bawak xde laju macam datang tadi sebab dah tahu ade yang tak lengkap, karang kena saman lagi macam mana . masa dekat corner ade nampak moto banyak jugak dekat tepi . mula-mula kecut, ingat ade roadblock tapi owhh dorang lepak ajew kot. teruskan ajew lah perjalanan. bila dekat ! haa ambik kau .memang ade roadblock la kan. ingatkn nak langgar jew tapi bila fikir balik kalau aku redah jugak,karang kena saman kali ke dua macam mana. 600 ratus doe ! hoishhh xbole jadi . disebabkan sepupu aku handal . dye buat u-turn jew depan polis tue. hahaha memang kerja gila ! padahal memang dah dekat sangat kitorang dengan polis tue. polis tue pon nampak kitorang patah balik. tapi nasib baik la diorang tak kejar . krang kena dua cas . roadtax mati + lari . walawehh ! budak laki yang aku cakap lepak tadi padahal diorang berhenti sebab ade roadblock. diorang gelak jew bile nampak kitorang patah balik. hahaha. memang kerja gila . kitorang ambik jalan lama . nasib baik dekat situ xde roadblock lagi . kalau ade memang lepak keroh maen bowling lah jawabnye . hehehe.

p/s : aku ade ambik gambar pakcik polis yang saman aku tue tapi malas nak upload . next entry aku upload kn.hehehe . padan muka kau pakcik !!!

best info !

Older Post | Newer Post