Diary About Giveaway Review



Follow|Home
Jul 25, 2013 | 10:25 PM | 0comments
assalamualaikum..
hai lama gila aku tak update blog nie.dah bersawang gila blog ie.ok2 nie baru nak start active balik.korang korang sume sehad tak? aku sekarang ada dekat penang.praktikal kat sini.jauh ek?eh tak la tak jauh mana pon. 2jam jew dari rumah.btw aku datang sini sebab nak dekat dengan buah hati terchinta nie.hehehe.imissyou sayang.i datang sini semata-mata nak dekat dengan u tau.u jangan buat perangai pulak.nanti i lari balik karang.haaaa..hehehe..dah sebulan lebih dah aku dok kat sini.macam-macam aktiviti dah aku buat dengan en.boyfriend.keluar makan,lepak,berkelah,shopping.hehehe.

aku dah makin rapat dengan akak-akak dia.ehemm nak jadi adek ipar nie kena la pandai ambik hati.hehehe

nie akak-akak dia.nie gambar lama.yang free hair tue kak eka before kawin dan yang bertudung tue kak piah.dorang sporting gila.best lepak dengan diorang..hehehe

aku selalu lepak dengan kak piah tue.sebab kak eka dok kat seberang so jauh sikit.aku penah kelah dengan kak eka n family dia.sporting habes.time nie kelah sampai celebrate birthday kak eka. 'Happy Birthday Kak Eka'.kek tue yang comel tue aku la yang pilih.hehehe.pilihan pertama tue lagi comel tapi bila angkat ada lalat pulak so terpaksa lah buat pilihan yang lain btw comel jugak la kan so tak fail la taste aku.hehehe *bangga sekejap
ehemmm.. happy birthday to you.happy birthday to you.happy bithday to kak eka.happy bithday to youuu
baby yang aku pegang tue nama dia Kamarul Ashraf. comel sangat macam makjang dia.hehe *fyi makjang tue aku la.opsss bakal makjang.hehe

baby besar pon nak cuap jugak.hehehe.suwett tak encik bucex kite suapkan kek.hehe.awwww tapi aku tunjuk nak chocolate chip tapi dia tak dengaq so dia suap cream..aku pon makan jewlahh.jahatkan.lepas tue buat muka =_= . geram gila


i love you sayang. i love you more more and more. anje harap kita akan terus kekal sampai bila-bila.anje nak kawin dengan bie.anje nak hidup selamanya dengan bie.you are mine and only be mine.anje janji anje akan setia dekat bie sorang jew.hanya bie yang bertahta dekat dalam hati anje nie.i promise sayang.


kitorang nie memang suka lepak tepi laut.lepak-lepak sambil ambik angin laut.biasa la dekat grik mana ada laut so bila datang penang nie la nak rasa angin laut macam mana.bestt wooo sejuk jew lepak tepi laut sambil tengok matahari terbenam.cantik. penah sekali tue kitorang bukak puasa dekat tepi pantai. syok gila.aku ingat kitorang jew yang bukak pose kat tepi pantai tapi mak aihh ramainya.sampai tak cukup tempat.sampaikan ada yang datang tue terpaksa kena balik pulak.hehehe tue la datang lambat lagi.kan dah tak dapat tempat.kikiki

ok lah.dah terasa penat menaip dah.mata pon dah nak terpejam dah tapi baru pukul 10.18 pm.btw besok cuti sempena nuzul al-quran.yahooo cuti.boleh bangun lambat besok. besok nak balik seberang.balik rumah mimi.nak balik rumah sendiri jauh so terpaksa lah menagih kasih orang.hehe.family dorang best tau.sporting so takdela aku terasa kekok sangat.pakwe aku yang baru kenal tue pon dah boleh ngam dengan diorang.eh oklah assalamualaikum



best info !

Older Post | Newer Post