Diary About Giveaway Review



Follow|Home
Apr 27, 2012 | 12:24 AM | 0comments
lastt payyperr ! ! ok mood sekarang bercampur-campur.takut pun ada seronok pon ada, gementar pon ada. memang bercampur la.tak tahu macam mana nak cakap.aku takot sebab aku tak boleh jawab final CQ.sumpah cuak wey.dah la pb aku LOW ditambah pulak dengan kantoi tak bole jawab final.sape tak cuak wey. aku tak nak repeat paper cq.tolong la. tak sanggup aku nak mengadap benda yang sama sampai 2 sem. CUAK ! bukan setakat techno jew tapi bwm pon kantoi.okey untung la yang dapat soalan bocor tapi senyap2 jew :/ bukan nak share-share. ok aku touching dengan hangpa. SPA ? tak pernah ku sangka yang aku akan isi bende macam tue.hahaha tapi sume sebab CQ.kerana cq aku isi SPA. before nak jawab final techno pon aku dah nangis-nangis call mak aku. memang takot gila nak jawab. mak aku cakap jawab jew.redha jew. tapi kalau kena repeat mcm mana. tak nak ! ya allah, aku tak nak repeat.*cepat-cepat tadah tangan tolong doakan untuk aku.. 
' Ya Allah ya tuhan kami,kami memohon kepada mu,kami disini menandah tangan memohon dan merayu padamu agar engkau melembutkan hati pensyarah zuraina ,agar dia meluluskan paper final zuraina. sesungguhnya dia sangat takut untuk mengulangi subjek berkenaan.sesungguhnya hanya engkau yang dapat memperkenankan doa kami semua. amin yarobalalamin '.
done ? terimakasih banyakbanyak tau.loveyou all. okey tak sabar rasa nak balik gerik. sebulan lebih tak balik nie. rindu nak pergi pasar malam, rindu nak lepak-lepak dekat taman inai, rindu nak makan kfc dan yang paling aku rindu adalah imissyou mama . before balik nie nak order makanan sedap sedap boleh tak ? nak ayam masak merah, nak ketam masak lemak, nak ikan bakar, nak order lagi bole ? hehe.saya rindu masakan mak saya.

fyi: pasal kehilangan duit aku tue kan, ade la sorang akak dekat poli aku nie, dye ade kasi dekat aku no sorang atok nie.atok nie kira terer la bab-bab macam nie. dye cakap cincin emas mak dye yang hilang pon boleh dapat balik. kita hanya berusaha dan bertawakal. selebihnya hanya tuhan yang menentukan segalanya. so aku ambik keputusan untuk telipon atok tue. semalam kol dapat tapi aku lupa tarikh then aku cakap aku nak kol lain tapi bila kol lain, tak angkat pulak :( so tadi baru aku kol lain.alhamdulillah atok tue angkat. aku bagitahu la sikit-sikit. then atok tue mintak nama aku. atok tue akan buat solat hajat then kebetulan malam nie malam jumaat so lebih afdal.dye suruh aku buat solat hajat so lepas isyak aku terus buat solat hajat. tolong la
doa-doa kan bagi aku dapat balik duit 2ribu aku tue tau. banyak tau.nanti kalau aku dah dapat balik duit tue, aku belanja korang nak ? nak tak ? chokichoki sorang satu.hehehe ok cantik ?


aku memang suka buat muka pelik. so korang jangan rasa pelik pulak ^^

"i love you not because of anything you have, but because of something that i feel when i'm near you"

best info !

Older Post | Newer Post