Diary About Giveaway Review



Follow|Home
Sep 16, 2012 | 2:09 PM | 0comments
assalamualaikum reader,stalker and hater.wahh lama gila aku tak updatekan.ada yang rindu tak?bersawang dah blog nie.punya berkurun aku tak update.bukan ape tak ada masa lah nak mengarang panjang-panjang.okay fyi aku dah masuk sem dua.alhamdulillah takde yang kena repeat.hope sem nie pun sama. sem nie tak ada subjek killer macam sem lepas.study pun relex sikit.tak tekanan sangat macam sem lepas.hope dapat dekan sem nie.aminn !

pasal duit aku yang hilang tue.masih menjadi persoalan.adakah aku akan dapat balik? tunggu,tunggu dan tunggu jewlah.malas nak fikir dah.warden yang pegang duit aku tue pon macam ape lagi.dia macam tak nak bagi jew duit aku tue.kau ingat duit kau ke? cube kau duduk kat tempat aku.ape kau rasa? cakap senang la der! pfttt.

eh aku kena saman lagi tau kemarin.terbaik laa.kena saman dekat petronas.sebab tak pakai helmet.aku pegi isi minyak moto.aku tak nampak ade polis dekat situ.parking jew terus polis tue panggil.mula-mula tue aku buat bodoh jew bila dia panggil.then dia mula marah kot sebab aku tak layan dia.hahaha.nak saman,saman jewlah.tak payah banyak cakap.erghhh aku pinjam PTPTN memang untuk bagi korang pon..pfttt

tak sabar menanti 22 september. sebab apa? ehh ada lah..hehehe..takot pon ada nie.yewlah takot kena simbah dengan air.kena mandi tengah-tengah malam dengan housemate.hahaha.korang jangan kejam-kejam tau..seriously aku takot plus excited menghadapi 22 september.


best info !

Older Post | Newer Post