Diary About Giveaway Review



Follow|Home
Aug 31, 2013 | 5:07 PM | 0comments
MERDEKA! MERDEKA! MERDEKA!

yeyyy..selamat menyambut hari kemerdekaan yang ke 56 tahun. dah 56 tahun dah kita merdekakan.malaysia aman merdeka.semalam aku pegi penang nak sambut merdeka.selalunya dekat penang nie dorang akan tembak mercun dekat padang kota.so kitorang pon pi la padang kota.hujan pulak dah dok renyai-renyai.aduhh spoil btol la.sampai jew dekat padang kota. 'eh awat senyap jew,takde khemah pon.orang pon tak ramai'.macam mana nie.mood nak tengok bunga api dah membuak-buak nie.tetibe pulak sampai2,mcm takde sambutan dekat situ so kitorang suggest lepak dekat queensbay.sampai jew dekat sana aku nampak sportlight haa memamncar seluruh langit.haha.ada funfair bak hang.bertambah seronok la aku.aku dah la pantang nampak benda-benda mcm tue.tapi kali nie keluar dengan Encik boyfriend so cover weh cover.haha.








#yang tak best keluar semalam sebab aku 2kali kena marah dengan dia.hurmmmm

best info !

Older Post | Newer Post