Diary About Giveaway Review



Follow|Home
Aug 13, 2013 | 7:23 PM | 0comments
assalamualaikum..
rasanya belum terlewat lagi untuk aku ucapkan selamat hari raya buat semua. yeyyy dah raya dah kitakan.rasa kejap jew puasa tahun nie. tuptup dah raya. raya buat aku tahun nie memang terbaik sebab sambut dengan orang yang tersayang. best sangat sebab tak pernah kitorang beraya sekali. thanks sayang. aku malas nak menaip sebenarnya. tengok gambar je dah la ek.hehe have fun !


family theme yang tak berjanji okay. baju abang aku, kak ipar aku yang pilih. first raya aku pakai tengok-tengok sedondon.hahaha.. sangat teruja btw i'm so happy thanks God




ini memang kitorang berjanji sedondon. pergi beli pon sekali tapi baju aku tue dia yang beli.hehe thanks sayang sebab bagi baju raya dua pasang tahun nie even sepasang lagi tue tak pakai pun.hehe


best info !

Older Post | Newer Post