Diary About Giveaway Review



Follow|Home
Oct 4, 2013 | 11:43 AM | 0comments
assalamualaikum. selamat pagi jumaat. bahagianya bila pagi-pagi jumaat nie.nak kerja pun happy je sebab esok cuti. yahoo tak payah bangun pagi-pagi nak pergi kerja.boleh lepak lama-lama dekat rumah. tapi mesti bosan sebab dia ada buat overtime la pulak minggu nie.dah tak dapat nak jalan-jalan pusing penang lagi.alahai.. lagis sebulan jew lagi aku duduk kat penang nie.lepas nie jarang dah nak mai penang.kalau datang pun nak duduk mana. teringinnya nak pergi pesta penang. mintak-mintak tercapai.hehehe

semalam aku pergi london weight management. alahh kan aku dah bagitahu yang aku dapat treatment free tue. haa mesti tak baca la nie post aku yang lepas. cepat-cepat baca sini. mula-mula aku sampai macam biasa la daftar guna kad pengenalan.percuma punya kena la daftar guna ic. so dia bagi aku tuala and selepas tue tak perlulah diceritakan apa yang aku buat. pergi timbang berat dulu,nanti boleh la tengok berapa yang kurang.. so dia masukkan aku dalam satu bilik kecik yang muat-muat sorang jew.tue bilik wap and dia bagi tuala yang basah untuk aku tutup hidung untuk nafas.mula-mula stedy jew tapi lama-lama panasnya.peluh habis satu badan.tapi memang syok. lepas bilik wap dia sapukan badan aku dengan scrup untuk buang lemak-lemak yang dalam badan.then dia balut aku. "20minit lagi i sampai" aku pun " okay". tiba-tiba katil yang aku baring tue rasa panas gila. peluh dah membuak-buak dah. tangan dah kena bungkus.mula la muka nie gatal la,itu gatal la.macam-macam.tahan jewlahh. lama gila dia balut aku.cepat las sikit 20minit. lepas 20minit dia datang then dia suruh aku mandi bersihkan badan. shower cream dia wangi sangat.hahaha



okay lepas dah siap mandi, dia bawak aku pergi ke satu bilik then dia ambil la ukuran kaki, paha, etc. then baringkan aku.dia lekatkan ape entah.aku pun tak tahu.tapi yang last nie yang paling best sekali.rasa macam ada current jew.mula-mula tak best tapi dah lama-lama.uihhh best gila.haha.siap boleh tertido lagi aku kat dalam tue. lepas dah setengah jam tue dia datang then bawak aku untuk timbang balik. omg!! 2kilo berat turun. excited gila.haha. insyaallah kalau cukup duit nanti i datang lagi tau.hehe.

treatment dekat london weight management memang terbaik.dengan layanan diorang yang memuaskan tak macam dekat yun nam hair care. erghhhhh!!!! sakit hati.. walau apa pun thanks london weight management yang dah turunkan berat badan i nie.walaupun hanya 2kilo.berbaloi la kan.nama pun free.hehehe


best info !

Older Post | Newer Post