Diary About Giveaway Review



Follow|Home
Sep 27, 2013 | 7:50 PM | 4comments

Assalamualaikum..
terkejut tak tengok tajuk dekat atas tue? banyak duit aku nak pi london weight management tue. haha.memang tak la sekali rawatn dia pun dah berapa dah.bagi orang miskin macam aku nie. sekali rawatn londonn tue boleh makan berapa hari.haha tengok! fikir makan jew,macam mana tak seketul macam nie.haishhh
ohh berbalik pada topik tadi. petang tadi aku dapat kol. so aku angkat jewla. tengok-tengok dari london weight management. terkesima la sekejap.apesal dia telefon aku.rupa-rupanya baru aku ingat yang aku ada isi something.haha. dia cakap la yang aku terpilih buat rawatan free dekat sana..excited gila masa dia interview aku. dia tanya pasal berat dan tinggi aku.haha memang tak stabil. then bila cakap umur baru 20tahun. tekejut dia.ok fine nak cakap aku gemok la tue.huwaaaa!!!

sokey2, nasib dia bagi rawatan free. bukan senang tau nak dapat rawatan free. benda tue femous kot.ingat senang nak pi buat rawatan kat sana.banyak duit aku.dah lama aku teringin nak pi sana tapi faham-faham jewlah.hehehe. member aku siap berangan nak buat part time lagi kat sana,mana nak tau dapat rawatan free.hehe

lepas dah bincang sume, dia buat appoinment dengan aku 3/10/2013 nie dekat Jusco Bandar Perda. nasib baik dekat. tak sabarnya nak pergi. tunggu tau,tengok berjaya tak diorang bagi aku kurus.doa-doakan aku kurus tau.hehe



bila la aku nak kurus macam nie .


best info !

Older Post | Newer Post